O så var det helg igen

Så skönt med en kortvecka

Det känns ännu mer än vanligt att tiden bara springer förbi. Måndag-fredag, Måndag-fredag....

Denna helg är jobbfri så nu ska vi ta vara på ledigheten ordentligt. Vi har charmtrollet hos oss i helgen, iallafall en natt men troligen två. På programmet finns önskemål om simhallen och godishuset.

Jag tyckte det var så mysigt förra helgen när vi var iväg och grillade så mina funderingar går åt det hållet. Tankarna går till "våran" strand vid Medevi. Ska höra med mamma/mormor om hon vill med också. Blev lite inspirerad av min vän Fia som skulle ta hand om sin mamma i helgen.

Och jag tror att det är bäst att passa på och umgås med mor nu innan 1:a maj helgen för då får hon sin nyckel till nya lägenheten. Då kommer hon ju ha fullt upp med att flytta och dona och varken hinna eller orka med något annat.

Satt och kollade på Talang
Knäckebrödsgrabbarna var ju bara för sköna. Skrattade så tårarna nästan kom.
Pianograbben var ju urduktig i mina öron. Lika gammal som min egen stora son. WOW! Så vackert och jag som inte ens tycker direkt om klassisk musik.
Gatutrollkarlen var verkligen skicklig. Såååå snabb i fingrarna. Man hann ju inte med för fem öre.

Nu måste jag ju kolla in Schenkenberg Han var ju lite av en snygging förr. Första intrycket var Är han full eller??? Visst ser han bra ut fortfarande och viss charm innehar han ju och en väldigt snygg kropp men nja.... Ungdomens ögon ser inte på samma sätt som dagens

Det finaste som finns är en härlig knäckebrödsdans HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Fia

Härligt med mammatid, det gäller att passa på när det går. Fick du med dig mammsen? Jag håller med om den gamla snyggingen, satt med ett litet frågetecken hela programmet. Kram kram

2009-04-18 @ 21:31:39
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0