Nu är jag trådlös...

Här hemma iallafall. Yipeee!
Och jag menar med datorn. Så nu slipper vi iallafall sladd på en dator Tyvärr funkar det inte på barnens gamla bärbara, vilket jag hade hoppats på. Hade ju varit smidigt. Men jag vet i sjutton hur jag ska göra för att få den att fungera.

Men en som är glad är Zebbe. Han fick häromdagen en iPod och nu när vi är trådlösa så kan han surfa på den här hemma. Lyckan är gjord.

Jag är ju egentligen ingen jätteprylfreak men just nu är jag helt såld på en iPhone 3GS. VILL HA! Den verkar bara såååå trevlig. Så i december när mitt nuvarande mobilabonemang går att binda om DÅ.....
Visst kan man bli lite knäpp ibland!?!

Det finaste som finns är frihet


Kommentarer
Postat av: Fia

Jaha, då vet vi en som ska inhandla ny pryl till jul då ;)

Kram kram

2009-08-29 @ 23:17:31
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0