Nu har jag blivit med Spotyfi

Hur mycket musik som helst att tillgå. Härligt! Hittar massor med musik som jag inte lyssnat på på hur länge som helst.
Så nu är jag förhoppningsvis rustad till STYLE-festen den 25 sept.
Nu ska jag bara lära mig hur det funkar :-). att laddaner till andra enheter. Barnen vill ju ha ny musik i sina MP3. Men  nu har jag helgen på mig att lära mig. Deras pappa var precis här och hämtade dom. Så nu  blir det en egen helg för mig :-).

Ska jobba i morgon lördag. Försöker att göra det den lördagen barnen är hos pappan så att jag kan ta lite kortare dagar under veckan. För mig är det ett bra upplägg. Hoppas hinna med att läsa i min bok en del med. Läser just nu Studio sex av Marklund. Har börjat läsa henne nu i sommar och tycker att de är riktigt bra. Ser fram emot att avverka några till av hennes böcker. Sen blir det nog en del framför datorn. Måste ju hålla i ordning på min Farm och får nog ta ett tag på Benjas farm med kan jag tro.

Nu ska jag snart ta tag i mig själv och göra mig i ordning för i kväll är det After Work med tjejerna. Ska bli jättetrevligt att sitta och ta ett glas vin eller två. Hihihi
Och imorgon blir det nog fest med. Som en typisk Motala bo: Det är ju lönehelg!! Hahaha

På söndag kommer barnen hem igen och då är de efterlängtade och jag är nöjd med min egentid. Söndagkvällen går åt till att mysa med dom och känna hur gött det är att ha dom hemma. 

Det finast som finns är egentid i lagom mängd :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle oxå ha spotify hade jag tänkt men det gick inte så bra för mig..

Skönt med egen tid ibland , det är så viktigt..

Jag räfsade lite löv åt dig på din farm =)..

Hoppas du får riktigt roligt i helgen nu..

Tänk på mig på torsdag!!

Kraaam

2009-08-28 @ 21:09:53
URL: http://thebloggspirit.blogspot.com
Postat av: Fia

Låter kanon hela helgen, hoppas du får en trevlig utekväll. Farm??

2009-08-29 @ 23:19:50
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0