Nu var det länge sedan...

Har inte haft ro att sätta mig och blogga. Tyvärr, eller hur man ser det, har mycket av min datortid gått till Facebook och Farmville. Usch på mig. Egentligen tycker jag det är slöseri med tid men ändå så fastnar man.

Större delen av sommaren har gått och det har varit underbart att ha varit ledig.
Lite med facit i handen så blev semestern väldigt uppdelad (v 25,27 och 29-30) Nästa år kommer jag vilja ha tre veckor i sträck. Man känner sig lite mer ledig då. Men jag klagar inte. Fick som tidigare berättat en underbar vecka 27. Det var härligt att vara ledig 29 och 30 trots att vädret inte var super.
När man tänker tillbaka så känns det inte som så mycket egentligen har hänt men det gör det ju alltid.
Vi har haft Kalmarbesök, varit hundvakt, Zebbe har varit på stort veckoläger med scouterna, vi har varit på kryssning, jag har badat i Varamon och ett gäng böcker har avverkats.

Men var sak har sin plats så jag skriver ett lite inlägg om varje grej som hänt under dessa sommarveckor fram till nu

Det finaste som finns är sommarledighet med lagom mycket som händer.

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, äntligen är du tillbaka, saknat dig här... Visst har semestern gått fort, men när man ser tillbaka så har man hunnit en hel del. Kram vännen, återkommer om svar på ditt sms :)

2009-08-10 @ 22:32:10
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0