40-årsdagen

Ja så här såg det ut för en vecka sedan när barnen kom in och grattade mig på morgonen.
Gulliga mor min kom insmygande med och hade tagit med sig färska jordgubbar, grädde och champange.

Lagom trött ser man ju ut kl halv sju hahahaha
       


Denna underbart fina bukett fick jag med blomsterbud av min goaste Fia och familj. Tack så jättemycket Den står sig faktiskt fin än =))
     


På kvällen bjöd mor på restaurang Vi käkade sushi nästan allihopa  Smakade jättegott Var jättelänge sen jag åt det och till min förvåning tyckte båda barnen om det med Framför allt Zebbe som tyckte att vi skulle åka tillbaka dan därpå och käka igen.

       
Blev så fint uppvaktad med blommor, choklad och en upplevelsepresent från liveit.se
Hade massor att välja på så nu börjar beslutsångesten komma. Tack snälla familjen för en trevlig kväll och för en rolig present.

På denna dagen fick även två bekanta barn. A i Kalmar fick en liten dotter och S i Nyköping fick en son. Stort grattis till er båda!

Det finaste som finns är en härlig födelsedag Tack alla som grattade och uppvaktade.

Kommentarer
Postat av: Anna D

Vilken härlig familj du har min vän!!

Grattis igen och hoppas du fattar ett bra beslut om hur du ska göra! Kram

2009-12-02 @ 14:52:24
URL: http://www.123minsida.se/landroverligan
Postat av: Fia

Grattis grattis igen fina vännen. Vilken härlig toppendag du fick. Kramar från kalmar

2009-12-03 @ 08:40:13
URL: http://gracilisdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0