Box Attack

Var i väg i kväll till Korpen på ett träningspass med glada K. Vi skulle prova BoxAttack-pass. Passet bestod av ca 30 minuter Boxövningar och ca 30 minuter styrketräning. Det var ett trevligt pass men inte riktigt min grej. Vi skrattade oss igenom stora delar av passet så om inte annat så fick skrattmusklerna sig en ordentlig genomkörare. Men jag är rätt säker på att jag kommer känna av passet i kroppen i morgon.

Kände lång väg att min kropp inte var hel än efter fallet häromdagen. Överarmarna var helt stumma  och känns som tunga klumpar. Orkade varken boxas och framför allt inte göra armhävningar. Helkört. Det blir nog till att vila lite till, ev bara köra kondition i så fall.

Det finaste som finns är en hel kropp

Kommentarer
Postat av: Fia

Häftigt att testa, tror inte det är något för mig heller som är så emot det här med boxning... hm, kanske inte går att jämföra... Puss på dig

2009-12-04 @ 13:16:10
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna D

Ja oj vad jag skulle vilja ha en hel kropp!!!:)

Men du, ta det försiktigt nu och se till att bli bra i kroppen innan du boxas!!

Krya på dej, kram Anna

2009-12-04 @ 15:27:45
URL: http://www.123minsida.se/landroverligan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0