Fredagskväll på en tisdag...

Kvällen har känts som en fredag fast det bara är tisdag men det beror väl mycket på att man ska vara ledig och storhelgen närmar sig.

Har tillbringat min kväll framför tvn och tittat på ett par romantiska filmer Åt lite inkokt lax och avslutade med lite ost, till det ett glas vin




Har även pysslat lite med min nya leksak men det kan jag inte berätta mer om nu för det är en hemlighet och min julklapp till mig själv som jag fuskade lite med i förskott hihihi

Det finaste som finns är nya leksaker ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror jag vet vad du köpt... Är det en I...???

Kram kram

2009-12-26 @ 22:21:09
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0