Designdävulen drabbade mig o snön har kommit tilll Kalmar!

Tänk vad saker o ting kan ändras och bli fängslande. Igår hade vi jätteproblemet att överhuvud att skapa en blogg. I natt drömde jag bloggande .Idag har vi varit inne o ändrat i htlm koderna !!!! Framsteg så det bara skriker om det, eller hur? HAHAHA Hur många timmar vi har suttit idag o ändrat o donat tänker jag inte tala om Det får ni bara gissa men jag kan ge en ledtråd; barnen var rätt hungriga när de fick mat ikväll ;-) Fia sa till mig att jag kommer att designa mer än jag kommer att blogga Det kanske ligger nått i det men jag är rätt nöjd nu så jag ska bo in mig lite på det jag har nu.


Så har ju blivit vinter i Kalmar. Det började snöa på fm och har hållit på mer eller mindre hela dagen och kvällen. Så att en sådär en 80 cm (läs 10 sant!) har det säkert kommit. Barnen är överlyckliga o fram åkte pulka o snowracer. I väg till pulkabacken bar det (för barnen, vi vuxna hade lite annat att göra ;-))




Imorgon bär det av till Äventyrsbadet i Växjö, som ska vara varmt o skönt o kul. Så det ser vi framemot allihopa.

Därför bär det nu av till sängen o jag önskar er alla en God Natt!

Det finaste som finns är julaftonsflingor!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Gumsan! Vad kul att läsa din blogg och som vi jobbat och jobbar med dessa sidor ;-) ska bara ordna med Rut sen sover vi... Kram Sofie

2009-01-04 @ 01:23:19
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0