Första inlägget...

Jaha ja nu har min goa vän Fia fått mig att börja blogga. För ett par år sen "tvingade" hon med mig på Mötesplatsen o det visade sig ju inte vara nån höjdare i längden :-)  Nu ska jag då ge mig på bloggandet (som så många andra). När vi/jag skulle skapa denna blogg tror jag att vi satt i tre timmar o försökte komma på ett trevligt namn. Vi satt o skattade o fnissade så vi kiknade (Inget vin eller annat förekom bara choklad men man kan visst bli fnissig av det med)
Men virrpannor som vi är Fia och jag, så fick vi inte till det utan fick ta hjälp av Fias vän Johanna. Hon är en klíppa på detta med att skapa bloggar.
Namnet iallafall blev en sammanslagning av äldste sonens förslag "den finaste bloggen" och namnet på en av mina första hästar med det vackra namnet "Arabella".
Sen kom då nästa problem: Vad i h-vete ska jag blogga om?
O det återstår väl att se vad som hamnar här.

Det finaste som finns är goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha, virrpannan Fia här som skrattar fortfarande... Puss min vän..

2009-01-03 @ 01:24:04
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

Så då har man ytterligare en blogg att följa, börjar bli några stycken nu... Själv har jag varit sugen ett tag på att börja blogga också, främst med tanke på förestående Kinaresa och planeringen inför den. Jag följer en hel del adoptionsbloggar och ja, man blir sugen MEN jag tycker redan att jag lägger så stor del av min tid vid datorn för att inte tala om vad J tycker... så tja, vi får se hur det blir.

Hoppas allt är bra med dig och att julen var god.

Må gott / Kram Marie

2009-01-03 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0