...fortsättning på fredagskvällen...

 Jaaaaaa....min gentleman CJ är kvar i tävlingen. Han är ju helt underbar och så charmerande. Blev sååå glad när hans namn ropades upp så att han får vara kvar. Det var säkert min enda röst som avgjorde det hela HAHAHAHA.

Men det trodde jag inte.... att Blondinbella skulle åka ut alla redan. Hade väl inte räknat med att hon skulle vinna men att hon skulle hålla sig kvar lite längre det hade jag förväntat mig. Trodde nog mer på att Kitty eller George skulle åka. Jag är väl inget stort fan av Blondinbella men igår växte hon lite i mina ögon. Förstår ju att hon var grymt besviken då hon stuckit ut hakan o sagt att hon vill vinna. Men jag tyckte att hon tog kritiken hon fick av juryn väldigt bra och hade en härlig inställning.

Livet blir inte bättre än man gör det och man kan styra det mycket med sin inställnigen till livet. Jag tycker det är bra man säger att man vill vinna Bort med jante lagen och fram med att ta för sig.  Fram även för medmäniskor som kan berömma och glädja sig åt andras framgångar.

Det finaste som finns är förmågan att glädjas åt andras framgångar.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fint skrivet min fina vän. Kram Fia

2009-01-24 @ 21:12:26
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0