Grabbarna Grus har kommit hem...

...för några timmar sedan. De har båda varit hos sin far. Zeb åkte dit i fredags em och Ben i lördags fm, efter vi hade varit på öppet hus på Skolgårda skola, som mest troligt blir Zebs nya skola till hösten. Skolgårda är en F-5 och 6-9 skola och kommer till hösten att ha kommunikation som sin profil. Det öppna huset var riktigt bra Kul att se lokalerna och infomationen som gavs fick skolan att verka intressant. Zeb tyckte med att det lät bra men vill kolla in en friskola här i stan med. Så det är vad vi ska göra. Det är så skönt när man märker att han tänker själv och vill ta reda på information och alternativ.

Det var iallafall väligt skönt att få hem dem Har saknat dem i helgen, mer än vanligt. Men jag tror det beror lite på att jag haft mitt Charmtroll och därför inte varit helt barnledig. Då brukar det kännas som om det är lika gott att ha grabbarna  hemma då med.  Men så faller det ibland eftersom barnen är hos sin far varannan helg och Charmtrollet är hos mig ungefär var tredje.





Men det bästa med helgen är att  det funkade så himla bra med Bens sovade hos sin far denna helg. Ben har inte varit så förtjust i att sova där och inte gärna gjort det. Men nu hade han fått ny säng och sovit hela natten. Det känns så himla skönt. Nu kanske det kan funka med Ben med så som det har gjort med Zeb. Framtiden får utvisa.

Det finaste som finns är min lilla familj

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att det funkade bättre med Benja nu i helgen. Kram kjjram

2009-01-18 @ 23:24:51
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0