Hemkomna från Kalmar...

o jag skriver som sonen gör i sin bloggi kväll: Tråkigt men skönt. Tråkigt att ha lämnat våra goa vänner i Kalmar och Tråkigt att komma hem till vardagen Tråkigt att ledigheten är slut, skulle gärna ha lite mer ledigt :-) Men vem vill inte det.
Skönt att komma hem till sitt egna hem, trots att vi känner oss som hemma hos Fia. Skönt att det blir vardag igen o lite rutiner. Skönt att komma igång med redig mat och träning efter december och julens frossande i mat o brist på träning.

Jaha, då var jag själv med mitt bloggade.... så nu måste jag ta tag i detta själv...med att ta kort. Detta är ju sötaste Fia så duktig på och jag har ju fått använda hennes kort....hittills...Nu är det dags att stå på egna ben :-)
Jag ska lägga fram kameran o försöka få till en vana. Det blir ju lite roligare i bloggen med kort.

Resan hem från Kalmar gick smidigt Barnen spelade på sina DS och jag planerade lite vardag framöver. När vi kom fram till Linköping hade vi inte fått böter på bilen och den startade så fint :-) Åkte förbi barnens favorit: MAX o käkade.
Barnens pappa var i Linköping samtidigt så vi träffades en kort stund.

Kvällen har vi tillbringat tillsammans i soffan med Rabalder i Ramlösa. Goa skratt blev det. Nu är vi lite sugna på mer revy o funderar på nyårsrevyn här i Motala Men det finns två Vilken ska man välja?

Imorgon börjar jobbandet och även om jag vill vara ledig mer så ser jag fram emot jobbet Jag tror att vi går en spännande vår till mötes och har stor tilltro till många spännande och givande händelser.

Därför bjuder jag er nu en God Natt och Sov Gott

Det finaste som finns är något att se fram emot


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att ni blivit lite revysugna. Vi ska på Kalmarrevyn nu på lördag.. Kramar

2009-01-07 @ 19:25:36
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0