Jag är så stolt

Jag är så stolt över min son, Ja över båda två men just idag är det Benja.
Han har ju varit med i sin första pingistävling. O han var så duktig. Rent pingismässigt gick det väl inte jättebra Han spelade 5 matcher och vann 1. Men han hade en härlig attityd och hade framförallt roligt. 
Han var så glad och stolt över sin vinst, och jag med honom.
Ni skulle sett honom. Han var okonsentrerad, ofokuserad, nervös och helt uppe i varv. Eller som Zeb uttrycket det: "Det ser ut som han har en geting i byxan".
Men han var underbar och hade så där charmig som bara han kan vara. Pratade massor med domaren och hjälpte till med och ändra poängtavlan mellan seten. Min goa lilla pillpelle.





Det finaste som finns är en härlig tävlingsanda


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul med härlig attityd, då får han och jag ta en match nästa gång ni är nere, jag älskar bordtennis. Skrattade gott åt ditt smeknamn till Benje "Pillpelle". Kramar

2009-01-31 @ 20:52:41
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0