Joe Labero

Nu har jag bokat JOE LABERO TÄLTTURNÈ. Jag och barnen har pratat om att gå o nu har jag bokat biljetter. I början av sommaren kommer turnen till Motala.
 

Som så många andra barn är mina facinerade av magi. Så det ska bli jättekul att få göra nått sånt här som vi aldrig varit på förut. Ännu en erfarenhet rikare :-)  
Zebbe har tittat några gånger på ett program som avslöjar en magikers hemligheter Så eventuellt kommer han väl sitta o tala om hur Labero gör sina trick HAHAHA. Han brukar trolla för oss ibland. Små enkla trick som han är så stolt över.

Det finaste som finns är vardagens magi


Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt, tror ni får en toppenkväll med Labero. Vi hade trevligt när vi var och såg honom. Sov så gott och kramar till er alla...

2009-01-25 @ 00:45:35
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0