Ledig lördag...

...är så härligt Det händer inte så ofta att man är ledig på lördagen från jobb men idag var jag det.
Barnen hade Öppet Hus på skolan. O det var såååå trevligt.  Vi var där i två timmar Barnen hade "vanlig" skoldag o får istället ledigt hela dagen på måndag. Dagen började med att jag följde med Benja o hade musik sen gick jag till Zebbe o hade träslöjd. Sen var det dags för fikastund med Zebbe och en stund med Benja o sen redovisade Benja och hans klass om universum. Benja  läste om Jupiter. Han var förstås jätteduktig :-). Efter det var jag o tittade på när Zebbe o hans paviljong sjöng. Hans kommentar var "bebisvisor med pinsamma rörelser" . Sångerna var anpassade lite efter 6-års och 1:an så visst kan jag förstå att de kändes lite barnsliga. Men de sjöng så fint så fint. Kunde inte låta bli att busa lite med Zebbe o stod i publiken o storlog mot honom Han kunde ju inte låta bli att le tillbaka fast han inte ville. hihihihihi.

Det finaste som finns är härliga stunder med barnen

Kommentarer
Postat av: Alexander

Härligt dag ni haft... Det är livskvalite. Men lite busig tycker jag nog att du var ;-)

Kram Fia

2009-01-10 @ 20:57:47
URL: http://alexzebbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0