Let´s dance...

Hade inte tänkt att säga nått om Let´s Dance men jag satt o läste lite på tv4 sida om inlägg, diskuterat o eftersnackaet på gårdagskvällens program. Tittade även på några av danserna igen.
Det är rätt intressant att se vad folk tycker. Ska bli spännande o se fortsättningen.
Barnen, jag o Fia (via msn) satt igår o tittande på programmet och vi eller iallafall jag kommer nog att fortsätta titta.
Brukar inte följa dessa sång o dansprogram direkt utan tittar om det faller sig så. Men denna omgång tycker jag har en så salig blanding av personligheter att jag nog inte kan låta bli. Ser redan fram emot att se vem som blir första paret att åka ur nästa fredag. Mohahahaaa. :-) Som det ser ut nu så hoppas jag att Carl-Jan inte åker ut (han verkar så charmig) och inte heller Hasse. Magdalena med Daniel var det vackraste paret. Topptrestriden kommer att stå mellan Laila, Morgan och hmmm.....jag tror Magdalena. Barnens favoriter var Mojje, starkaste mannen (Maguns (mmm  vilka muskler :-)) och Morgan (för att han är med i Arn-filmerna)

Det finaste som finns är trevlig tv-underhållning

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Ja, det var en salig blandning av människor och personligheter. Kan nog bli spännande så jag kommer nog att följa detta... Troligtvis tillsammans med er ;-)

Kramar från Kalmarsoffan

2009-01-10 @ 21:03:38
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ser fram emot fler trevliga stunder i soffan framför Let´s Dance med er HAHAHAHA

Kramar från Motalasoffan

2009-01-10 @ 23:11:55
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0