När jag läste tidningen i morse...

...såg jag en liten annons, o jag blev så glad, för att Dr Annika Dahlqist kommer till Motala o ska föreläsa.  Hon kommer den 27 januari. Är det nån som vill följa med så hör av er. :-).
Det är en kvinna som heter Lena som har ordnat detta Tycker jag var jättemodigt gjort.

För er som inte vet vem Annika är så är hon Sveriges största förespråkare för LCHF (low carb high fat). Dieten innebär att man tar bort i stort sett alla kolhydrater (framförallt då ris, pasta, bröd, potatis och frukt) och ersätter men fett och till viss del protein.  Det ska bli jättespännande att höra henne i verkligheten och höra hennes argument. Och även för att jämföra hennes diet men Atkins, GI och det senast ISO.

Det finaste som finns är hälsosam kost.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter ju kanon, spännande att höra vad du tycker om henne och hennes teori i verkligheten... Vill höra, nyfiken. Kramar

2009-01-16 @ 22:21:32
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0