Revben o yoga

Idag har varit första dagen för barnen i skolan De tyckte att det kändes som vanligt men jag tror att det var kul att träffa kompisarna. Benja följde med en klasskompis hem o lekte hela eftermiddagen (medans jag satt på jobbet med min nya fina dator) o Zebbe var hemma o spelade DS

Till middag åt vi revben (som luktade jul enligt Zebbe) o barnen åt med god aptit







Kvällen avslutades för Zebbe o mig med ett Yoga pass framför TVn. Han är så duktig o hänger på o verkligen gör sitt bästa. Själv tycker jag det är svårast med andningen men det är så skönt i ryggen efteråt när man sträckt ut kotor o släppt på spänningarna

Det ser väl smidigt ut :-) HAHAHAHAHA

Det finaste som finns är avspända ryggar.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visste ínte att du körde yoga hemma, duktiga ni är... Jag ska prova det på gymmet, snaaart. Kram kram

2009-01-08 @ 22:22:03
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Sofie

Glömde... Jag ser att du fått fram din kamera, framsteg. Bloggandet gav visst mersmak för min going...

2009-01-08 @ 22:23:08
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad duktig du är :)

Yoga är en (av många) saker jag funderat på att testa och ja, det kanske är dags att göra slag i saken.

// Marie

2009-01-09 @ 11:12:16
Postat av: Anonym

Ser att du fortfarande är en ungdom som når ner ända till golvet. Ser tjusigt ut. Skulle jag göra så kom jag väl inte upp i stående igen.

Ha det/Stefan

2009-01-09 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0