Sitter här på kvällskvisten...

Kvällen har bestått av mys framför Tvn med Charmtrollet . Tittade på premiäravsnittet av Wild kids på SVT1. Idag visade de bara uttagningen av de barn som ska vara med. Min Zebbe hade funderingar på att ansöka då när man kunde göra det i slutet av förra sommaren Det blev tyvärr inget med ansökan. Jag tror han hade tyckt det var kanonroligt.

Efter att jag lagt Charmis i säng, slängde jag sedan ett öga på Körslaget. Var mest nyfiken på hur stor Gry var :-)  Har hört när det är hon ska ha men kommer inte ihåg. Hon kan väl vara lite mer än halvvägs gången kanske. Gry verkar så härlig  All lycka till henne och hennes familj.

Just nu sitter jag o tittar på en konstig film på 4.an samtidigt som jag varit ut på bloglovin och lagt upp mig som prenumerant på några bloggar.  Man kan söka där med på olika kategorier Det finns hur mycket bloggar som helst. Läste bla en om en man som förlorat sin fru och ena barn i en bilolycka Det är så hemskt. Men jag måste beundra denna man. Även om jag förstår att livet måste vara förjävligt vissa dagar så låter han ändå livet gå vidare och framförallt så låter han sig inte bli ett offer. Det tycker jag är starkt.

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen o läsa lite Fick låna en bok av min chef som heter Tänk rätt
Återkommer med en recention om den när den är färdigläst.

Det finaste som finns är starka människor som tar sina motgångar livet och gör dem till sina styrkor.

Kommentarer
Postat av: Ingemar

Hej

Det är en bra och tänkvärd bok tycker chefen.



Ingemar

2009-01-18 @ 19:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0