TV-kväll med Kalmar

Fredag = Let's Dance kväll.
 Så har det blivit och naturligtvis tittar vi tillsammans min goa vän Fia i Kalmar och jag. Vi sitter där på msn och småpratar, komenterar dansarna, kläderna och juryn.
 " Snygg-Laila ligger på topp denna vecka med", Vilket hopp han gjorde Morgan, trodde inte han var så spänstig, men han ser lite febrig ut". "Carl-Jan vilken gentleman ut i fingerspetsarna". "Bella tog kritiken väldigt bra".

Ja, så här låter det HAHAHAHA.
Ikväll är favoriterna Laila,, Morgan, Niclas och Magnus. O så CJ förstås Han är ju bara bäst. Slängde in en röst på honom förra veckan och jag tror det blir en denna vecka med. Mest troligt att åka ut är George eller Kitty.
Jag har så kul åt alla dessa olika personligheter. Tycker verkligen att detta är underhållande.  Har inte följt Let's Dance direkt under tidigare säsonger men jag kan inte tänka mig nått annat än att detta är den bästa säsongen.

Det finaste som finns är fredagkväll med trevlig underhållning

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack själv för en trevlig tv kommentar kväll... Ha en bra lördag, kramar Fia

2009-01-24 @ 16:47:38
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0