Underbart med yoga

I kväll har jag varit på ett yoga pass, en prova på omgång på Livshälsan här i stan.
Det var så underbart. Har ju gjort en del yoga här hemma framför tvn och med dvd. Men det här var ännu underbarare!
Det var så  mycket mer avslappnande men ändå energigivande. Jag gick som på små moln därifrån.
Det var något jag verkligen behövde idag. Har varit lite stel i axlarna och skulderbladen de senaste dagarna. Men nu känner jag mig så uppmjukad och avspänd. Nästan lika bra som massage.
Riktigt så bra har det inte känts när jag gör det här hemma. Kan ju bero på att jag oftast har barnen omkring mig när jag yogar hemma, så det är svårt att fokusera. . 

Skulle jättegärna vilja gå den kurs som hon på Livshälsan ska hålla nu med start  nästa vecka. Får gräva lite i plånboken o kolla om det finns en tusenlapp över :-)  Tänk att få gå  o göra detta en gång i veckan Härligt.

Det finaste som finns är ett uppmjukande yogapass 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter ju alldeles underbart, härlig känsla. Ska oxå testa yoga snart, tror det kan passa i det här stressade samhället vi lever... Kram Sofie

2009-01-29 @ 21:42:46
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Johanna och Stina

åå jag älskar yoga även om jag är stel som ett kylskåp!! gammal fotbollsspelare =)

2009-01-29 @ 22:23:08
Postat av: Sofie

Härligt pass som kändes så bra, tror vi mår bra av lite yoga när samhället är så stressat, ska oxå prova det... Kram Fia

2009-01-29 @ 23:00:03
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej Angelica, roligt att följa ditt liv genom bloggen! Är inte så bra på att kommentera, men här kunde jag inte låta bli.... Gräv i plånboken bara, det är värt varenda krona! Kram

2009-01-30 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0