Utflykt till Linköping...

gjorde vi idag, grabbarna och jag. Det var väl inte med någon större entusiasm som den minste följde med, han var för trött. Men i majoritetens namn (och mitt veto) var det bara att följa med





Det blev en tur till några spelaffärer så barnen kunde sukta efter spel till PS2 och DS.
Var på HM och köpte nya kläder till Zeb. Det behövdes verkligen Han hade INGA hela byxor Förstår inte hur man kan slita så mycket knän som han gör. Köpte även en grå kofta till mig på rean.



Kom även ihåg att svänga in på Biltema och köpa nya torkarblad, som var mer än nödvändigt. Så nu ska jag bara hitta en vänlig själ som kan hjälpa mig byta. Försökte lite själv ,brukar lyckas med det mesta men detta var mig övermäktigt än så länge. Men jag prövvar nog lite till själv....Vill kunna!

Och ingen tur till Linköping blir fullbordad utan IKEA. Vi åt lunch där Vi vart alla mätta och goa av maten som smakade mycket gott. Inköpen blev endast ett pack med servetter och en påse med påsklämmor.

Vägen hem kantades av äkta syskonkärlek på sämsta nivån, om ni förstår vad jag menar. Det är tur att man kan stänga av öronen ibland.

Nu sitter grabbarna och en kompis och spelar TV-spel och skrattar gott och jag ska gå o laga pizza


Det finaste som finns är syskonkärlek när den visar sig från sin bästa sida

Kommentarer
Postat av: Sofie

Finfina kläder du köpt idag, här slits det inte på knäna utan iställets blir byxorna liksom för korta, haha... Kram och sov så gott den blivande prinsessan...

2009-01-25 @ 22:25:19
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0