En härlig jobbdag till ända

Så var nu även denna dag till ända. Jag tycker att det har varit en bra dag.

Som vanligt den senaste tiden har det varit mycket att göra på jobbet och det är så roligt.
Idag har vi tittat på ett nytt telefonväxelsystem. Det ska bli SIP/IP telefoni. Härligt när det är på plats.
Det känns bra att vi förnyar oss lite och gör företaget mer kundanpassat och, som det känns, mer lättjobbat.

Sen har vi också börjat förbereda för Motala EXPO-09 som vi ska vara med på. Detta är en nätverkande mässa som hålls i slutet av mars. Det här ska bli jättekul. Mässor är oftast roliga att vara med på. Man lär sig alltid nått nytt.

Innan jag gick för dagen hade chefen och jag ett bra samtal.  Vi pratade om framtiden. Jag känner att vi båda ser ljust på den trots lågkonjunkturen som råder. Vi står inför en del förändringar men bara possitiva sådana.
Jag ser verkligen fram emot ett härligt jobbår 2009.

Det finaste som finns är ett jobb som man trivs med



Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter spännande, härligt att du trivs så bra... Kram från kalmar

2009-01-27 @ 20:03:18
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0