Vilken omgång

Alla paren,i stort sett, dansade ju det bästa de har dansat på hela säsongen. Min favorit CJ har tagit sig ur tändsticksasken och trampade i takt. Morgan går och gör en 40 poångare. Laila vacker och graciös som vanligt och till och med Kitty gjorde bra ifrån sig. Lite besviken på Muskel Magnus. Härliga muskler (vilka armar!!!, jag blir lika till mig som Tony) men inte mycket till dans.

Jag lägger väl en liten röst på CJ som jag gjort det senaste gångerna. Tycker att han är sååå charmig. Gjorde inte sig rätta idag men man kan ju inte vara på topp jämt.

Lite tråkigt att ingen åker ut idag, det blir ju mer spännande så.
En spännande twist hade väl varit om de tagit in BlondinBella igen och haft en utröstningsomgång. HAHAHA

Det finaste som finns är vacker dans



Kommentarer
Postat av: Sofie

Missade ju en del par ikväll, tyvärr... Men tack frö uppdateringen min vän. Kram Fia

2009-01-30 @ 23:05:26
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0