Jag är för gammal för det här....

Helgen som var bestod av mycket fest och annat kul.

Fredagslunch ineddes festligheterna med att äta smörgåstårta som vi vart bjudna på som tack för väl utfört arbete

Kvällen fortsatte med en liten företagsfest.
Vi på Scannerteknik träffades nere i hamnen och tog ett glas öl. Det var bara jag och Ingemar som visste vad vi skulle företa oss och vi fick frågor i en förhoppning om att vi skulle försäga oss. Strax innan sju tog vi en promenad längs kajen och gick ombord på Motala Express, en ångbåt. Ombord på denna åt vi god mat emedan båten tyst gick runt i Motala viken. Det var mycket trevligt och intressant. Tillbaka i hamn runt tiotiden fortsatte de flesta av oss för en drink på Wetternmagasinet. Vi slog oss samman med förtaget över oss, som var ute på afterwork. En efter en troppade av framåt natten men förstås vart jag och en annan kvinna kvar och dansade till slutet. Typiskt mig! Men det var så trevligt att dansa lite. Efter ett pitstop på vägen hem stupade jag i säng Klockan var då halv fyra.

Uret gick av kl halv åtta på lördagmorgonen för att hinna ner till Harmoni och en brudmake up som jag hade inbokat. Kände absolut att jag inte var färdigsoven men men Detta är en kvinnas lyckligaste dag så det var bara att slå på charmen och in med halstablett i munnen. Hon vart jättefin och jättenöjd! Underbart väder fick hon också på sin bröllopsdag Grattis!

Cyklade hem igen och sov till kl två. Kändes skönt men lite slöseri av en vacker dag. Sen var det bara att komma i fas igen och göra sig snygger. För strax efter kl sju var jag på plast hemma hon min väninna P för en liten tjejfest och utgång på Harrys. Vi hade mycket trevligt och det blev en del vin drucket. Av någon konstig anledning hamnade jag och min vän A och två till efter en promenad på efterfest hemma hos mig. Vi drack mer vin och spelade Guitar Hero. Tidig morgon , halv sex, hann det bli innan vi bröt upp.

Söndagmorgonen blev det lite längre sovmorgon Ända till halv tio. Trodde jag skulle på promenad med Åsa men så blev det inte och det var nog lika bra det. Vilade en stund innan det var dags att hämta min charmknutte. Vi åkte raka vägen till skolan för att protestera.
I fredags fick vi ett brev från skolans rektor att Benjas klassföreståndare blivit uppsagd. Protesten låg i att  Vad är detta för sätt att meddela oss föräldrar och framförallt barnen!! Ingen chans till Hej då Ingen chans till att kunna få svar på frågor för barnen. Ingenting. Corren kom och gjorde ett repotage. Skulle vart med i tisdags men jag glömde kolla.
Gissa om resten av dagen gick i sakta mak!!!  Vi fixade lite på hemmaplan och tog en liten tur ner till Varamon på kvällen, jag och charmtrollet.

Mina barn har varit hos sin pappa. Bland annat har de varit på Fun City i Varberg och gjort en massa kul. Ända till tisdag var de där. Det var tomt utan dom men jag vet att de har det ok hos sin far.

Det finaste som finns är att känna att man är mogen sin ålder!!!....=)  =)  =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Fy farao för dessa indragningar och vilket skit att meddela er barn/föräldrar på. Morr och fy...

Strålande solkramar till min goa gamling ;)

2009-07-02 @ 15:53:47
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0