Solen och värme...

iallafall  på morgonen och förmiddagen. O jag är så glad för det.

Trots semster ringde alarmet kl halv sju i morse
Det är inte klokt vad man utsätter sig för men jag skulle iväg på morgon YOGA.
Detta är något som jag finner sååå skönt och energigivande.
Hittade en annons i tidningen innan helgen om en tjej som ska köra pass två gånger i veckan, måndagar och torsdagar, kl 0700, under en period på fyra veckor. Perfekt start på dagen.

Och idag var det helt underbart. Solen sken och man kände värmen i luften. Vi var väl kanske tio stycken som samlades utanför Korpen lokaler i Hyddmarken och gjorde dagens övningar. Eftersom vädret var så härligt kunde vi Yoga utomhus. Det var en härlig frihetskänsla. Känna gräset, blommornas doft tillsammans med fåglarnas kvittrade.

Har inte yogat på länge nu så det känns lite i ryggen i kväll av.... hmmmm....träningsvärk eller nått =)
Men det kommer att bli bättre och jag kommer få en välbehövligt starkare rygg.

Det finaste som finns är energigivande, stärkande och avslappnade yoga

Kommentarer
Postat av: Fia

Så härligt det låter, perfekt för kroppen och själen. Puss vännen

2009-07-14 @ 00:54:44
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska oxå börja på yoga sen,, för det tror jag är perfekt för att ladda enrgi!!!

kram

2009-07-15 @ 12:50:08
URL: http://thebloggspirit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0