Ny vecka

Vilket härligt väder vi har!!!
Valde fel vecka att ta semeter förra veckan men som tur är har tiden funnits att njuta av solen ändå. Jag mår så bra när solen och värmen är här hos oss. Satt efter lunch och bara njöööt i min baden baden på baksidan.

Dagarna har gått sin gilla gång med arbete och lek.
Rasmus, pudeln, lämnade jag tillbaka till mamma igår och hon kommer inte att behålla honom. Tyvärr kommer vi inte att få behålla honom heller då ägaren hade en annan fodervärd som väntade.
Igår lekte Benja med sin kompis AJ, de hoppade studsmatta och hade vattenkrig på andra området. Hur kul som helst tyckte Benja. Idag har han följt med sin pappa i lastbilen till Sundvall. Ett spännande dygn med lastning, lostning och sovande.
Zebbe åker tåget hem från Kalmar på tordag förmiddag. Han blir upphämtad av sin pappa vid tåget i Linköping. De, Benja, Zebbe, pappa K med sambo T och sonen B, ska åka på semester några dagar. Bo i stuga och bada på västkusten. Härligt!! Framförallt eftersom vädret ser ut att hålla i sig med sol och värme.

Veckan, för mig, består av arbete resten av vardagarna denna vecka, ev ett möte med en ny bekanskap på torsdagkväll, festligheter med jobbet på fredag och en brudmakeup på lördag morgon och ev lite dans på lördagkväll. På söndag får jag hem Charmtrollet som stannar några dagar.

Det finaste som finns är sommar och sol!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Synd med Rasmus, jag tror du hade fått en himla fin ordning på honom... Kram och mys i solen..

2009-06-23 @ 22:57:03
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0