Regn och rusk...

Igår fredag regnade det hela dagen, kändes det som. Och idag hänger det i luften.
Stackars de människor som körde Vätternrundan i natt. Jag beundrar er oerhört som gav er av. Vet att jag inte skulle göra det.

Vaknade kl 6 i morse och tänkte ta en promenad. Det var uppehåll och jag kände lusten att komma ut.
Ska bara kolla hur det gått för brorsan som körde i natt. Startat hade han gjort och kommit till Karlsborg. Okej nu går jag.
Ska bara kolla lite på Facebook. Oooo här var en rolig kunskapstest. Jag gör bara den sen går jag.
Ska bara kolla om jag kan hitta några nya som jag känner. Jo men det fanns det. Kollar runt lite till bara.
Ska bara äta frukost först är så hungrig nu. Mmmm gott med frukost Turkisk yoghurt med frusna hallon och lite kanel.
Ska bara skriva ett inlägg i bloggen. Det var ju några dagar sedan och det har ju hänt en del.

Och här sitter jag än....

Men snart ska jag......åka ner på stan. Brorsan kom i mål vid 8-tiden efter 10 timmar på cykel. Bra tid!! Så honom och min vän A missar jag målgången på.
Höjdpunkten för att åka ner på stan är att se Benja spela tutofon (baryton) i Statsparken. Musikskolan ska hålla konsert och hans orkester är en del av orkestern. Ska blir så roligt att höra. Mamma  och hunden, Rasmus, kommer ner med för att lyssna.

Sen i kväll ska jag på fest till min goa vän Åsa Hon ska ha nya-soffan-party. Det ska bli roligt. Det blir utgång till Harrys tror jag. Brukar vara massor med folk och jag är säker på att det blir en trevlig kväll.

Det finaste som finns är en god föresats....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi, ja dessa datorer ta över vår värld... Ska bara... Ha en kanondag idag och hoppas ni har en trevlig stund i fina soffan. Kramar Fia

2009-06-13 @ 10:46:05
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Åsa

Och en himla trevlig kväll blev det ju. Tack snälla goa underbara vännen för att du var med och förgyllde kvällen. Kram

2009-06-14 @ 16:23:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0