Seg söndag...

Efter en superrolig lördagkväll känns söndagen lite seg.

Var ju på Nya-Soffan-fest hos min goa vän Åsa igår.
Det var länge sedan jag hade så genomkul både på förfest och sedan ute med. Oftast brukar ju förfesten var kul och sen blir det sådär när man kommer ut. Men igår var ett positivt undantag.

Hemma hos Åsa var det tre mycket trevliga kvinnor som hade anlänt när jag kom dit vid sju-tiden. Fast vi inte kände varandra, mer än att vi har Åsa som gemensam länk, kom skrattsalvorna högt och ofta. Jättetrevligt. Tack för att jag fått träffa er. Hoppas att det blir fler gånger. Efter en timme kom Åsas underbara vän C och höjde stämningen ytterligare. Ytterligare tre anslöt till sällskapet. Stämningen i takt med intaget av alkohol blev högre och trevligare. Bjöd även in min vän J och en tjejkompis till honom som genast en del av en helkul fest.

Ner till stan det bar och Harrys blev kvällens mål. När vi kom dit var det inte jättemycket folk. Tog en drink och stod o pratade med trevligt folk. Mer och mer folk droppade in som väntat. Mycket cykelfolk och även kända Motalabor fanns där.
Tillbringade mycket tid på dansgolvet och hade sååå kul. Hittade en trevlig danspartner MP, men dansade även med Åsa, C, J och några andra. Tiden gick som alltid fort när man har kul.

Hittade min vän F och gick med henne och danspartnern MP till Med eller Utan och åt. Smakade bra med mat i magen vid denna tid på dygnet. Sen blev det en skön promenad hem och välförtjänt sömn. Klockan var då ca halv fem.

Vaknade denna morgon min vana trogen vid sex, halv sju Men tack o lov somnade jag om och sov ända till 12, nästan pinsamt länge men det var ju ingen som drabbades av det mer än jag själv. Satte mig ute i den härliga solen och åt
frukost. På em har min kära mor varit på besök med sin lilla hund. Tog en fika och en promenad. Tack för en trevlig em kära mor.

Det finaste som finns är att inte företa sig något vettigt. Bara njutit av solen och ledigheten.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för en superrolig fest. Hade jättekul. Det här får vi göra om...

2009-06-14 @ 18:37:58
Postat av: Janne

Ja du vännen... så kul det var!! Kram Din Vän J.. "L"

2009-06-14 @ 18:58:51
Postat av: Annika

Hej Angelica! Vad kul att du också har en blogg! Den ska jag följa och läsa! Trevligt att få träffa dig igår, håller med om att det var en rolig fest.

2009-06-14 @ 21:01:02
URL: http://blogg.sajk.com
Postat av: Sofie

Låter som en toppenkväll, vill ju se lite bilder oxå på allt trevligt som händer :)

Kramar Fia

2009-06-14 @ 21:31:10
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0