10-15 cm

Så mycket snö har det kommit under dagen!!!!
Det är snudd på mer vinter nu än det var när det skulle vara vinter.
Det är jättevackert och jag skulle varit jätteglad över detta om det inte hade varit slutet av mars. Nu vill jag ha vår!
Just nu känner jag och många med mig att det inte är roligt med snö längre. Jag förstår ärligt talat inte vitsen med snö nu. Här har vi som sagt fått minst 10 cm snö under dagen och sen så pratar man om att det ska regna i morgon! Det blir ju bara slask, blött och usch.

Det finaste som finns är en vår att se fram emot

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy farao, låter inte trevligt alls. Nu ska det vara vååååår. Kram kram

2009-03-28 @ 23:58:05
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0