Ännu en vecka till ända

Veckan började ju med kalas och slutade i lugn o ro
Det var brorsans dotter som fyllde 1 år. Vi samlades hemma hos dom och blev bjudna på, som vanligt, god mat. Denna gång i form av lyxiga smörgåsar, bland annat en röra med kantareller som var supergod.

Sedan har veckan fortsatt med barnens aktiviteter, jobb och skola och faktiskt lite egen träning.
Passade på i tisdags när Benja var på pingisen och styrketränade lite. Körde ganska hårt och hade sånn träningsvärk i magen i torsdags. Jobbigt men härligt.
Denna vecka har Benja provat på två nya aktiviteter. Han spelar med i en blåsorkester på musikskolan och så "provade" han på scouterna. Detta med en annan scoutförening än den Zebbe är med i men istället så är några av hans klasskompisar med där, så förhoppningsvis blir det roligare för honom då.

Så är jag så glad för Lets dance blev som jag önskade. Laila är kvar till finalen. Mellan Morgan och Magnus var det för mig jämt skägg. Men jag är glad för Magnus del som har gjort den största resan och utvecklingen under säsongen. Så det är så kul att han fick komma till finalen.

Det finaste som finns är en härlig vecka med roliga aktiviteter.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jisses, har lilltjejen redan blivit 1 år... Duktigt att du tränade, heja heja

Kramar

2009-03-21 @ 23:14:33
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0