Bakslag i våren

Vaknade pigg och utvilad ...
....till dalande snöflingor!!!!!

Visserligen är det mars och man kan inte räkna med att vädret är ostadigt. Och här kan man ju känna en viss glädje. Detta betyder ju att vintern egentligen har släppt sitt grepp och att det är VÅR! Härliga vår!

Men vi hade ju en sån underbar dag igår och idag är det nästan helt tvärt emot! Kunde väl ändå fått vara fint idag med när man är ledig =)  Hörde från min kompis i Stockholm att det var snökaos på väg. Huu! Jag hoppas att det inte blir mer än detta som kommer ner nu. För det kan jag känna att det är överkommligt eftersom det inte ligger kvar utan försvinner så fort det träffar marken.

Det finaste som finns är att våren är verkligen här!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har oxå hört att det vankas lite sämre väder, vill INTE... Här är det lugnt än så länge men med en väldigt grå himmel. Kramar från mig.

2009-03-22 @ 12:17:10
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0