Let's dance final

Hu så det är spännande.
Sitter här alldeles kluven. Vem vill jag ska vinna?

Laila som är suveränt duktig. Jag var alldeles rörd vid hennes sista dans Det var så otroligt vackert. Hon såg verkligen ut som en proffsdansare. Vilken känsla det låg i dansen. Jag säger som juryn vilken harmoni.

Magnus som står lite mer för vad Lets dance ska vara. Från att inte ha tidigare dansat ett steg har han ju gjort en utveckling med jättesteg. Är fortfarande helt facinerad av att en så stor och tung kropp kan vara och se såååå graciös ut.

Det var trevligt att se de utslagna dansarna med ikväll. Framförallt min favorit CJ. Tyckte att han dansade med hela kroppen idag, inte bara med handlederna hahaha Han är för charmig!
Också kul och skönt att se Magdalena. Att hon har återhämtat sig så snabbt. Det var en mycket vacker dans hon gjorde igen med Da Silva.
Och att David var en sån hejare på jive!?! Vilket fotarbete. Helhäftigt.

Det finaste som finns är när bäste man/kvinna vinner välförtjänt

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, ikväll var det en rysare. Så bra, så vackert, så jämnt. Ville oxå att Laila skulle vinna men blev lika glad över att Magnus vann. Tack för trevlig stund. Kramen /Fia

2009-03-28 @ 23:59:54
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0