Trötter...

... är man efter en vecka med mycket jobb och lite sömn.
Sömnen får jag ju skylla mig själv men det känns inte riktig som om kvällarna räcker till för allt man vill och måste göra.  Så klockan hinner bli en hel del innan lampan släcks. Skulle kunna somna här o nu....
Men vill ju kolla vem det blir som åker ur Lets Dance ikväll. Man är ju inte klok som låter TVn styra sömnen Hahaha

Jag tycker att Elisabeth borde åka ut ikväll. Hon är den som dansar sämst nu. Konkurrensen är så hård nu. Men lyst starkast på stjärnhimlen gjorde Laila ikväll Sen tycket jag att Magnus var strået vassare än Morgon och därefter Niclas.
För mig är Laila den självklara vinnaren av hela Lets dance den här säsongen. Hon ser så proffsig ut.

Det finaste som finns är en god natts sömn

Kommentarer
Postat av: Sofie

Synd att inte Elisabet åkte, Niclas var bättre, trots sin nervositet. Kramar Fia

2009-03-07 @ 23:59:50
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en bra dag :)

allt väl?

2009-03-08 @ 00:03:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0