Veckans pinsamheter

NR 1
När jag var och handlade på ICA Maxi häromdagen skulle jag som vanligt handla bröd.
Zebbe tycker om Polarbröd råg. Böjer mig ner och tar tag i botten på en påse och ut flyger allt bröd på golvet. O det är ju inte lite brödskivor i dessa påsar. Men det var ju bara att samla ihop ett lite, hoppas på det bästa, ta en annan påse ( i toppen denna gång) och vandra vidare.
Berättade för barnen och de tyckte det var tur att de inte hade följt med och handlat. Pisamt tyckte dom

NR 2
Fick föjlande fråga idag:
-Vad har du där?
-Var då? säger jag
-Har du en extra person där inne eller?
-Nä, det är så ändå!! säger jag
-Pinsamt, nu har jag gjort bort mig!!
-Nä, säger jag. Det är min tunika som gör att det ser ut så.

Vet inte om det var mest pinsamt för denna mäniska eller om jag ska bli olycklig över min runda mage.
Hmmmm! Det får se till att ändras på snart så att det inte blir fler missförstånd. HAHAHAHA!!!!
Barnen skrattade gott åt min "degmage" men tycket inte alls att det såg ut som något annan än just en degmage.

Det finaste som finns är att man faktiskt kan göra nått åt sin runda mage.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha, du e ju söt... Kram till min lilla degis...

2009-05-06 @ 13:23:30
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad gó du är som delar med dig av dina pinsamheter. Du har alltid en sån positiv inställning till allt som händer. Du är en riktig inspirationskälla! Kram på dig

2009-05-09 @ 17:27:46
Postat av: minsysterochjag

Hej!



Om du är intresserad av trädgård och blommor kommer här ett tips: Varamonbadens Handelsträdgård har utförsäljning på perenner. Vi tipsar om det idag på vår blogg www.minsysterochjag.se



/ Hanna

2009-05-21 @ 16:49:52
URL: http://www.minsysterochjag.se
Postat av: Fia

Nu får du faktiskt ta och uppdatera lite, vill ju läsa... Så ta nu och skriv lite till oss.

Kram till min going

2009-05-22 @ 12:20:32
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej fia lotta. LängeSen! Hoppas du har det bra! Roligt att läsa om din vardag! Många kramar anna

2009-06-14 @ 22:23:02
URL: http://thebloggspirit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0