Tacofest

I lördags hade jag Tacofest.
Tacos är ju alltid gott och i glada och goa vänners sällskap mår man gott. Jag tror att vi alla hade det ganska trevligt i det stora hela.








Har ju så goa vänner så det blev lite av en födelsedagsfest av det hela och jag blev uppvaktad med blommor och presenter.

          
Ett godluktande                 Halsband                   Jättefint armband                   Chokald och vin               Droppfri
ljus med fat                     Drömpuppa                                                                   provning                           karaff
   

  
Ljusarrangemang         Blomster

Detta var några av de fina presenter som jag fick på festen. Jag blev så glad och rörd av allt uppvaktade. Så tacksam att jag har så fina och goa vänner som ville och kunde komma på min fest.

Det finaste som finns är en fest i glada goa vänners lag.



Kommentarer
Postat av: Anna D

Kära nån, fick du med mej på bild!!??? :) Du HAR goa vänner, jag stortrivdes fast jag inte kände någon knappt. Det är för att du är en sån bra människa!! Kram på dej du fina människa!

2009-11-25 @ 13:22:03
URL: http://www.123minsida.se/landroverligan
Postat av: Fia

Så kul och vilka fina presenter, me like.. Taccos är gott och presenter är kul ;-)

Kramar och en liten puss från mig.

2009-11-25 @ 13:47:06
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jaaa!!! Vilket supergott gäng! Och jag är så glad att också få ta del av det:-) Kram till underbara dig!

2009-11-25 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0