Äntligen...

...har vi, Åsa och jag, kommit igång med våra promenader igen. Var ute och gick en härlig timme i eftermiddag.

...har min goa goa vän hittat kärlek. Jag är så superglad för hennes skull. Och hans.

...har min son själv uttryckt en önskan om att hitta ett nytt hem till sin kanin.

...ska jag väl då ha lärt mig att lita till min magkänsla när det gäller både det ena och andra ;-)

...har jag kommit till valet mellan att fira med fest eller fira med resa Kan inte bestämma mig!!??!! Hjälp!

...har jag efter en månads uppehåll kommit igång med träningen på Nautilus igen. YES!

...har vi bokat in en härlig helg att åka till Kalmar för att träffa våra supergoa vänner. Kalmar here we come!

...kommer höstlovet  nästa vecka Har tagit ett par dagar ledigt för att umgås med mina älskade barn.

...har jag fått munsår. Vilken tur att man inte måste låta bli att pussa på någon hahaha (jo barnen förstås)

...har en väninna fått hämta hem sin underbart söta dotter.

...har jag krupit ner i sängen för att sova gott och drömma sött


Det finaste som finns är att kunna säga äntligen

Kommentarer
Postat av: Åsa

* Gud så skönt att vara igång igen. Nu gäller det bara att hålla i...

*Jag är oxå superglad för deras skull... ;) (tack underbaraste vännen)

*Så skönt att han har kommit till den insikten själv. Inte alltid så lätt att skiljas från djuren...

*Man ska gå på sin känsla, den är oftast rätt. Om det är meningen så är det meningen...

*Fira med fest! Fira med fest! Fira med fest!

*Härligt att träna, kanske att man oxå skulle ta sig i kragen, hmmmm....

*Lyckliga Kalmar!

*Åh, vad jag saknar att ha lov... Mysigt!

*Hihihi. Det gäller att se det från den positiva sidan! Du är fantastisk!

*Så roligt med barn. (Lite avundsjuk... men bara lite...)

*Natti natti!



Kram

Åsa

2009-10-20 @ 07:49:54
URL: http://cathyskrypin.blogspot.com
Postat av: Fia

*Promenader, underbart

*Kärlek, vad är det??

*Blev så glad när Alex ville sälja akvariet

*Magkänslan har ofta rätt.. Blir nyfiken, vad gällde det???

*RESA RESA RESA RESA med oss... RESA RESA.. Så planerar vi nästa resa när jag fyller 40, eller jag menar 28+, haha...

*Träning, måste jag med böörja med nuuuuuuuu, helst igår.

*Kalmar vi längtar ;-)

*Höstlov, vill oxå vara ledig.... snyft

*Munsår, man kan pussas på sidan :-)

*Söta dotter hem, vad har hänt??

*Sängen, sova gott, underbart..

*Blev lite sugen själv på att göra en "äntligen" lista, lite kul ju..



Nu väntar jobbet igen och de söta barnen. Ha en underbar dag vännen min...



Love you, kram Fia

2009-10-20 @ 08:19:40
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna D

Du det där var en bra lista, ska nog göra en själv en vacker dag! :)

Hoppas det ordnar sej med allt, kanin, fest eller resa, munsår och annat. Jag tycker du gott kan ha en fest först för vänner och familj och sen ta en resa som treat till dej själv!!

Stor kram!

Anna

2009-10-20 @ 09:08:52
URL: http://gandalph.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0