Beslut!

Tänk vad en god natt sömn kan göra att tankar klarnar och format beslut.
När jag gick och la mig igår var jag väldigt obeslutsam och spridd i mina känslor. Men strax innan sömnen infann sin skickade jag ut en önskan i universum om att få klarhet.
När jag vaknade i morse fanns tankarna där formulerade och klara.

Heureka! Jag har kommit fram till ett beslut!

Det som är helt klart är att det blir TACOFEST lördagen den 21 november kl 18. 
Jag bjuder på mat och snacks men snålar till det o säger att man får ta med eget dricka.
Den som vill får komma, bara man säger till innan så jag vet hur mycket mat jag ska laga.
Det är sedan valfritt om man vill stanna hela natten ;-) eller om man vill hitta på nått annat (utgång eller så)

Ni, alla mina vänner, är härmed inbjuda och hjärtligt välkomna!

Kommer på söndagen den 22 åka på SPA!
Surfade runt lite  och såg att det fanns en del ganska bra söndagserbjudande. Men kommer dit under em, sedan har man fram till måndag lunch på sig för aktiviteter och behandlingar.
Har inte än bestämt mig för vilket Beror lite på var det finns plats. Men känner kanske lite mer för Selma... eller Yasuragi....eller Selma...eller HAHAHAHA!
Är det någon som vill följa med är det bara att säga till! Detta ska bli superskönt.

Den 24:de kommer jag att fira med min närmaste familj. Barnen, mamma, bror med fru och barn.
Har ju ett par till som känns som familj, men ni kommer inte till mig då va Fia? ;-)
Mamma pratade ju om restaurang men jag kan tänka mig att bara träffas och äta gott, umgås.

Resan till London kommer ev att bli av till våren istället. Funderar på april. Det blir då födelsedagspresent till barnen istället som fyller i mars och maj. Finns plats för fler här med =).

Det finaste som finns är funderingar som blir till besult!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad du är go.. Vi har lika tankemönster.. Universum har hjälpt mig många ggr..

Hoppas du får en underbar födelsedag.. O jag ska kolla i kalendern så jag inte jobbar på din fest.. för det vore kul o träffa dig!!

Kramar om

2009-10-27 @ 19:04:13
Postat av: Fia, familjen ;-)

Hej söta du! Tänk vad en god natt kan göra.. Vilken härlig tid du har framför dig gumsan och som du vet hänger vi med på en del utav äventyren :-)

Party och kalas, sound nice ;-)

Tack för myssamtal ikväll, kramar och pussar vännen min...

2009-10-27 @ 21:55:31
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Anna: Tack så mycket och det vore jätteroligt om du kom. Du är så välkommen så om det blir att du kan.

Kram

Fia: Vet vad du ser fram emot och det gör jag med Kram

2009-10-29 @ 14:26:12
URL: http://finastearabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0