Fredag och helg

Sitter här nu i soffan och tittar på IDOL.
Har inte tittat sedan de första programen när de första uttagningarna är. De roliga, stolliga, helt underbara mäniskorna som bjuder på sig själva O de som inte förstår att de inte kommer att bli idoler.
Sen finns det en mellanperiod på IDOL som jag mycket väl kan mista Men nu när de är på väg mot final Då... är det lite kul igen. Så nu blir det att föjla i den mån man kan.

Vi sitter här o myser med lite chips och nötter, läsk och ett litet glas vin. Vi ikväll, är jag och mitt charmtroll. Det är hur mysigt som helst. Mina älskade söner är i helgen hos sin pappa och har mys där.
Har inga jättebestämda planer. Det blir väl en hel del lek och bus. Önskemål ligger på simhallen och lite annat smått o gott.

På söndag eftermiddag kommer en väninna med sina barn och fikar. Så det blir till att baka bullar ;-) Ska bli jättetrevligt att få sitta ner o prata en stund och komma ikapp För det var nu ett tag sen som vi träffades ordentligt. Lärde känna denna kvinna när jag var 16-17 år Hon är syster till min första riktiga pojkvän. Sen försvann vi under många år ur varandras liv. Men för några år sedan träffade vi på varann igen och har hållit kontakten om än sporadiskt. Så därför ser jag extra mycket fram emot att få tid att verkligen sitta ner och umgås.

Det finaste som finns är gamla vänner som åter kommer tillbaka


Kommentarer
Postat av: Fia

Oj, vad är det som hänt. Du brukar inte ha så lätt för att bli upprörd eller arg. Prata om du vill, jag lyssnar... Ett öra som lyssnar borde vara självklart för alla att ha. Kramar från fina vännen i Kalmar

2009-10-09 @ 23:10:52
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Fia

Men den kommentaren skulle ju inte hamna här ju, hm...

2009-10-10 @ 17:53:52
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Fia

Utan den här... Håller fullständigt med dig om IDOL kollar oxå pyttelite i början, missar mitten helt och hållet men kommer sen tillbaka när själva tävlingen är igång. Myskväll blir det snart, ska bara först... Kramar och mys från mig till dig, fina vän.

2009-10-10 @ 17:56:12
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna D

Ja bullar måste du baka!!! :D Och visst är det bara ett par år sen du var 16-17 va? ;) Det känns så. Jag har bara fina minnen av dej faktiskt. Du var så skimrande och fin för mej som var i början av tonåren då. Fattade ju inte vad du såg hos brorsan, men det är ju en annan historia!! :D

Ses imorgon.Kram

2009-10-10 @ 19:04:57
URL: http://gandalph.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0