Funderingarnas tid

Ganska ytliga funderingar men angenäma.
Jag fyller ju år om en månad, HUJ vad tiden går fort, tänk att man redan hunnit bli 28 =)
Funderingarna går fram och tillbaka NÄR, HUR och VAR?

Först gick funderingarn på om jag skulle ha fest eller om jag skulle ta en resa med barnen till nått varmt.
Sen kom jag på den underbara idéen att göra båda men inte ta en veckoresa utan en storstadsresa.
Alltså fest och kortvecka till London med barnen. Tror barnen skulle tycka om den staden. Finns ju så mycket att se och gör för oss alla. Madam Tussaue, London Eye, Picadilly Circus, Slottet, Themes och massa annat.

Nu, och med bla mammas påverkan, funderar jag på att göra nått för bara mig. Då går tankarna till annan storstad (kan tänka mig Rom, Venedig, Milano lr nästan var som =)). Känna pulsen, titta på kulturlivet, dricka vin och ev shoppa lite. Eller en liten SPA-resa. Vore ju kanon o ta en natt eller två på Yasuragi eller SelmaSpa o bara gotta sig.

Grundfrågan blir iallafall: Vad vill jag göra på min dag?

Vill jag umås med min familj eller vill jag vara hemifrån, med eller utan barn?
Festen blir ju av antingen helgen vecka 47 eller 49. Funderar på att den som vill får komma och käka tacos, ta med eget dricka och ev utgång för den som vill.
Min egen resa blir antingen helgen vecka 47 om jag vill ha med en väninna (C och jag pratade lite om det i lördags).
Åker jag själv kan den ju bli när som helst Har ju absolut inget emot att åka själv, är ju ganska skönt det med tycker jag. Men känner att jag vill göra det i samband med min dag inte flera veckor efter.
Åker jag med barnen blir det troligen över min födelsedag, billigast med flyg och hotell då. Hittade flygbiljetter till London för oss tre tur o retur med Ryanair för 300kr!!!
Är jag hemma på min födelsedag ville mamma boka bord på restaurang. Hon är ju så söt.

Som sagt ytliga problem men nog så svårt med besluten. Vet inte vad jag vill!

Det finaste som finns är valmöjligheter.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hmm, inte några lätta beslut att ta... Alla dina förslag och tankar låter ju kanon. Det blir tuffa beslut och tankar. Storstad låter spännande, och så billigt, ingen dum idé alls. Kramar Fia

2009-10-26 @ 21:14:47
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna D

Kommer gärna på tacos så klart, men spa verkar ju underbart! Och London m barnen... Och Rom med ett glas vin på en terass... Och med en god vän. Och ensam så klart.

Var jag till nån hjälp? :D

Nä, du får väl dra ur en hatt, du verkar ha så många bra förslag!!

Lycka till med vad du än gör min vän!!

2009-10-26 @ 23:00:33
URL: http://gandalph.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0