Ljussim

I kväll var jag på ljussim i Simhallen med väninnan C
Det var jätteskönt! Har inte gjort detta förut nån gång men många gånger tänkt.
Hela simhallen är mer lr mindre nedsläkt och det står små värmeljus lite här och där. Det spelas avslappningsmusik och de flesta simmar lungt =D.

Har ju inte simmat så där värst mycket nu på ett tag så det fick räcka med en halvtimme. En obligatorisk dusch och en stund i bastun avverkades med. Ska väl i sanningens namn säga att jag har ju lite svårt att simma lungt. Simning är nog mer träning för mig och inte så mycket avslappning. Vill ju att det ska kännas att man gjort nått.  Men tror nog att det kan komma att kännas lite i armarna i morgon =).

Ska absolut göra detta igen nån gång men det kommer inte att ligga på prío ett. Men det kändes bra att simma så det kanske jag börjar med lite mer regelbundet. Skulle ju faktiskt kunna simma nån halvtimme på onsdagar innan yogan Det ligger nog bättre tidsmässigt i vardagen för mig.

Det finaste som finns är eld och vatten.

Kommentarer
Postat av: Fia

DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG, JAG BLIR IMPAD...

2009-10-28 @ 13:17:41
URL: http://gracilisdagbok.se
Postat av: Anna D

Vad härligt det låter med simning i mörker och härliga levande ljus till. Såg utifrån när jag gick förbi i Vadstena en gång och den simhallen är ju så liten, det såg så himla mysigt ut!!

Kram

2009-10-28 @ 18:23:21
URL: http://gandalph.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0