Min lille plutt...

..har skadat sig.
Igår ringde de från skolan vid morgonrasten och berättade att Benja hade trillat och skadat foten.
Han hade så ont så att han inte kunde stödja på foten Stackarn!!
Jag kan ju absolut ingenting om sjukvård så då är det tur att Sjukvårdsupplysningen finns.
De rekomenderade högläge med foten, smärtstillande och en linda.

Benja tillbringade restan av dagen i soffan och när han absolut var tvungen att flytta sig därifrån blev det hoppandes på ett ben.

Denna morgon ville han fortfarande inte stödja på foten Jag tror ju att det bara är en stukning men vad vet jag. Därför ska vi snart iväg till VC så att de får titta på foten.

Det finaste som finns är när man kan få hjälp

Kommentarer
Postat av: Fia

Stackarn, det för mina tankar tillbaka till ett ben i gips och rullstol. Tur att det gick bättre för Benjamin. Kram kram Fia

2009-10-14 @ 13:52:02
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0