Snö

I morse vräkte verkligen regnet ner och sen kom det...SNÖ.
Stora vita flingor singlade ner från himlen. Som tur var bara under 5-10 minuter innan det övergick till regn igen.
Nu är det verkligen höstrusk. Det mysiga med detta är ju att man kan tända massa ljus. Det är så trevligt att sitta i skenet av ljusen

I eftermiddag stod jag och tittade lite i mitt kök.
Jag skulle vilja möblera om Eller egentligen skaffa nya möbler. Men möblera om gör ju lite till att nått nytt händer. Det slutade med att jag plockade om lite i skåpen hahaha Det är inte så lätt att möblera om i mitt kök Det finns bara en hel vägg och jag har ju en stor skänk som tar plats Men det var skönt att påbörja lite sortering och utrensinig i några skåp Ska fortsätta en annan dag, så att hela köket blir genomgånget.

Benja tyckte att jag skulle ha fortsatt ikväll men ikväll var det ju YOGA. Och den ville jag ju faktiskt inte missa. Det är så härligt Man känner sig såå skön efter. Att en timme kan göra så mycket för välbefinnandet. I kväll gjorde vi bla Solhälsningen, en skön uppmjukning av hela kroppen. Nu har vi ju gått tre eller fyra gånger så nu börjar man komma in i rätt sätt att andas. Man ska andas in genom näsan och andas ända ner i magen Så på inandning går magen ut och på utandingen, som också sker genom näsan, går magen in. Avslappnade och skönt!

Det finaste som finns är skenet av ett ljus.


Kommentarer
Postat av: Fia

SNÖ!!!!! Urk vill inte ha.... Ännu... Här regnar det och blåser och är alldeles trååååååååååååååigt.. Tur man kan sitta i soffan och äta godis och se de fina ljusen brinna. Kramar Fia

2009-10-03 @ 23:16:01
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna D

Jag kör med Qi Gong jag, det är också skönt!!!

2009-10-07 @ 20:21:39
URL: http://gandalph.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0