I morgon bär det av mot nya äventyr...

I morgon åker jag och ett gäng tjejer (ca 15 st och 3 grabbar läste jag nyss på Carols FB sida) på Cinderella kryssning. Ska bli såå kul!
Med mig har jag mina goa vänner Nettan och Carro. Dessa härlig kvinnor och jag brukar hitta på nått kul två gånger om året och denna höst vart det en favorit i repris.
Även min goa vän Åsa och härliga Carol är med och förgyller denna tur. Plus då ett gäng tjejer till här i från Motala som jag inte vet vem de är än plus ett par grabbar. Ska bli jättekul att lära känna nya människor.
Jag är helt säker på att det kommer att bli mycket prat, massa fnitter, dansande och en del vin och förhoppningsvis god mat. Men framför allt gott umgänge.

Har tänkt att gå o packa snart men känner jag mig rätt så blir det att slänga ner sakerna i morgonbitti. Bussen går vid 11-tiden så det är lugnt Hihihi. Men jag bör nog kolla så jag har bokningsnr med mig oxå.
Jag har i allafall målat mina naglar rosa och mer eller mindre bestämt mig för vad jag ska ha på mig. Måste komma ihåg o ta med kameran med Det kan ju bli lite kul kort  ;0)
Fick en hälsning på FB om att jag skulle få mig lite hångel och vi får väl se vad turen har med sig HAHAHAHA. Man vet ju aldrig. ;-))

Nettan kommer hit från Småland i morgon och åker bussen härifrån. Carro möter vi upp på terminalen i morgon eftermiddag. Sen blir det en stund på terminalen eller så.. innan båten avgår...

Det finaste som finns är en trevlig kryssning med trevliga människor

.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas det blev en supertrevlig tripp med skratt och tokigheter. Hångel, hm, nyfiken...

Kram och puss

2009-09-20 @ 15:30:12
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0