Träning

Har kommit igång så härligt med träningen. O jag är så glad för det.

I tisdags var jag i väg och stryketränade på Nautilus, medans Benja spela pingis. Kändes så bra.

I onsdags tog jag 30 minuter på crosstrainern på Nautilus, även då medan Benja spela pingis. Sen for jag iväg på en timmes YOGA. Det var första gången på en kurs om 12 gånger som jag har sett framemot så mycket att gå. Hade viljat förra terminen men då fanns det inte möjligheter.

Vet inte rikigt hur jag ska få ihop det denna terminen tidsmässigt heller. Det har nämligen fallit sig så att Benja tränar pingis mellan 18-19, nästa vecka ska Zebbe börja på luftpistolskytte kl 18-19/1930. Och min YOGA är mellan 19-20. Så runt 19 där skulle jag behöva vara tre eller iallafall två, men det blir väl att fråga mamma om lite hjälp några onsdagar. För denna gång tänker jag inte välja bort mig och min YOGA. Yoga är så skönt för kroppen och själen. Man blir så mjuk och skön i alla delar av kroppen. Och allt löser sig bara man vill =)

Och idag medan Benja var på scouterna så åkte jag ner och tränade Spinning i en timme. Jag svettades på ställen som jag inte trodde var möjligt att svettas på Hahaha. Har känt mig lagom spak i benen i kväll men jag är mäkta stolt över mig sig att jag kom iväg.

Det finaste som finns är härlig träning som känns gott i kropp och själ.


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad du ligger i:)).. Du är ju kanon duktig, har dig som förebild nu;).. Längtar till min spinning o andra motionsformer jag kommer att kunna göra..

Luftpistols skytte?? Hur gammal måste man va o när,vilka tider är det. Tänkte om det va nåt för Isac..

Många kramar till dig

2009-09-11 @ 08:33:26
URL: http://thebloggspirit.blogspot.com
Postat av: Fia

Superduktiga du, blir imponerad ska du veta... Fortsätt så vännen. Kramar Fia

2009-09-20 @ 15:31:24
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0