De 3 B:na

BILBESIKTNING
I förmidaggs var det dags för bilbesiktning av min kära Polo. Trodde nog att det skulle gå ganska bra Var bara lite orolig för all rök som brukar spruta ur bilen. Och mycket riktigt, det blev en 2:a på lamba?värdet. Men detta har jag nu fått rådet från flera håll att inför ombesiktningen hälla i ett par flaskor K-sprit och varmköra så ska det värdet bli "normalt" Fick även 2:a på att tutan inte fungerar (den lever sitt eget liv och tutar ibland men inte alltid), på att halvljusen stod i backen och det mest kostsamma att byta bromsbelägg fram
Sen går den kära Polon ett år till =)

BRANDSTATION
Tog med mig charmtrollet till Brandstation i eftermiddags för de hade Öppet Hus
Där var massor med barn och föräldrar som var där och provsatt ambulanser och brandbilar. Charmtrollet var ju helt begajstrad Han stora intresse är ju just bilar av alla slag och då att få sitta bakom ratten på en brandbil var ju super. Han var så frågvis  på brandmännen och ville veta allt Det var så härligt att se och brandmännen var så tålmodiga med alla tusen frågor =)

BESÖK
Ikväll kom vännen Anna på besök.
Hon ska hålla i ett Tupperwareparty som jag ska vara värdinna för den 6 feb. Vi drack lite te och pratade igenom hur vi ska lägga upp eftermiddagen och hon lämnade lite kataloger och beställningslappar. Har bjudit in en del människor men är det någon jag har missat och som vill komma är det bara att säga till. Det finns plats för er med. Och även om ni inte kan komma så finns det möjlighet att beställa grejer från katalogen men då missar nu ju den goda fikan som Anna och jag kom överens om att bjuda på ;-)



Det finaste som finns är en härlig dag

Kommentarer
Postat av: Fia

Härliga B i veckan, hoppas helgen går i samma tecken. Kram kram

2010-02-25 @ 08:32:32
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Hehehe, ja fikat får man ju inte missa!! Gott gott. ;)

2010-02-25 @ 21:46:06
URL: http://kavril.bloggproffs.se/
Postat av: Nina

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 22:58:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0