Latlördag

Hittills idag har jag och Benja haft en riktig latlördag
Suttit framför TVn mer eller mindre hela dagen Han kollandes på barnkanalerna på TVn och jag har kollat film på datorn. Idag blev det "Änglar och demoner", uppföljaren till DaVinci koden. Den var bra Lite lagom läskig för min smak o lite små spännande.

Sitter o funderar på vad vi ska äta ikväll. Zebbe kommer hem från sin pappa för vi ska åka på skyttetävling i Finspång i morgon Det ska bli sååå spännande. Dels att se Zebbe skjuta (kommer att gå jättebra!) och dels att få erfarenheten av ett sådant arrangemang. Maten lutar mest åt Pizza, kanske ska köra online igen. =)

Surfade runt lite på några bloggar en stund och var inne på en gammal väns blogg. Hon hade en länk till en annan blogg och det var riktigt jobbigt att läsa detta. Bloggen handlade om en man var son blev påkörd av tåget den 18 januari i år. Tårarna bara strömmande. Jag kan inte fatta vilken oerhörd förlust det måste vara att förlora ett barn på detta vis eller på något annat vis heller.

Nu väntar ytterligare en film i datorn. Det blir "Flickan som lekte med elden" som jag lånat av min vän J. Hoppas bara att jag törs titta på den ;-)

Det bästa som finns är att lägga alla måsten åt sidan för en dag


Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt med slappa dagar, synd bara att inte helgen var lite längre... Nu blir det film här med, puss och hej från mig..

2010-02-13 @ 22:37:15
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas det går bra i Finspång idag!!



Kram Mia

2010-02-14 @ 15:50:48
URL: http://miaskaos.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Slappardagar är ju bara så nödvändiga du! :) Hoppas det gick bra på skyttet. Kram

2010-02-14 @ 17:01:49
URL: http://kavril.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0