Sportlovsbörjan

Igår började sportlovet för barnen och de tycker att det är så skönt att vara lediga. Jag har med tagit lite ledigt för att kunna vara med dem.
Vi började denna vecka med att baka lite Det blev ett semelbak. Supergoda bullar blev det. 
Vi spelade även lite spel och tittade på en film. Härligt att bara slappa. Zebbe var rätt trött efter helgen då det inte blivit allt för många timmars sömn på hajken.
På eftermiddage var det dags för Charmtrollet att åka hem till sin pappa. Men vi ska träffas igen på onsdag och gå på Öppet hus på Brandstation.
Lite senare sen kom J och flickorna på fika. Det blev semelfika =) och mycket prat Tänk vad tiden springer iväg Ett par timmar bara försvinner Hux flux. O så fick ju J min diskmaskin att fungera så den diskade min disk så fint.
Vi syns snart igen och då blir det andra chansen och tacos =)

Idag åkte barnen till sin pappa vid lunch De skulle ha åkt gokart på isen idag men det blev tyvärr inställt pga av all snö som kom i lördags och förstörde isen Jättetrist Zebbe hade verkligen sett fram emot detta men vi får hoppas att det kan bli av någon annan gång istället. Istället skulle de hitta på nått annat kul Är så nyfiken på vad det blir.
Min eftermiddag bestod av jobb och av att få min dator fixad. O nu fungerar den sååå bra igen.

Hade goa vännerna Lotta och Kattis här på fika ikväll Det blev semelfika =) och massor med prat och skratt. Saknade denna gången vännerna C och Å som tyvärr inte kunde vara med men det går ju fler tåg  Vi ska försöka att hålla i detta att träffas lite regelbundet Det känns så härligt att få göra detta. Avlade som vanligt en hel del olika ämnen och bytte åsikter och tankar. Tack för att ni kom ikväll det är så trevligt att ha er här

Det finaste som finns är en riktigt god semla


Kommentarer
Postat av: Fia

Om jag bott närmre hade jag med glädje deltagit i er träff, så mysigt med godavännersträffar... Puss puss

2010-02-24 @ 13:24:02
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är det härligt med vänner! Och att träffas så där är ju jättebra. En vänskap är ju bra att vårda ömt. :) Hoppas det blir fler tillfällen för go cart, det minns jag från när jag var liten. Det var så himla otroligt roligt!!!

2010-02-24 @ 22:07:06
URL: http://kavril.bloggproffs.se/
Postat av: Lotta

Oj va du har bloggat;-)

Tack igen för god semla, jag hoppas våra små tjejträffar håller på för evigt - har vi väl börjat är det väl dumt att sluta;-)

Kramar till goa dig

2010-02-24 @ 22:22:45
Postat av: Smsa Låna

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 02:48:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0