Torka

Känner att jag har lite bloggtorka. Förutom inlägget tidigare idag så har jag inte skrivit på länge känns det som.

Egentligen ska jag nog inte säga att jag har torka för jag går och formulerar blogginlägg o huvudet ganska ofta, flera gånger om dagen tänker jag att det här skulle var kul att blogga om Bara små händelser i vardagen som skulle vara härligt att få skriva ner. Men jag kommer sen inte till skott att sätta mig vid datorn och skriva ner det Tar det för lång tid innan man kan berätta om det så känns det ju lite inaktuellt och inte värt att skriva om. Och lite är det så att när jag i huvudet har formulerat mitt inlägg så känns det färdigt Hur knäppt som helst eller hur?!!

Har varit lite torka på att skriva kommentarer på de bloggar jag läser och gärna följer. Jag är nog inne nån gång varje dag på tre,fyra bloggar och sen har jag flera som jag föjler och läser men inte mer än ett par gånger i veckan. Förut har jag för det mesta kommenterat när jag läst men nu på sista tiden har jag bara läst utan att kommentera Det retar mig lite för jag tycker ju själv att det är roligt att få kommentarer och jag vet att de flesta bloggare tycker likadant. Så skärpning nu Angelica!! Var mot andra som du vill att andra är mot dig, ett ordspråk som faktiskt går att tillämpa här för min egen del.

Kanske ska försöka att skapa en vana till att använda min iPhone för att blogga och kommentera med lite.
För min egen del så finns den ju tillgänglig hela tiden så det skulle ju inte vara så svårt eller tidskrävande att slänga in ett kort inlägg om det aktuella som händer just då. Hmmm den tål allt att tänka på.
O jag läste ju faktiskt häromdagen någon som skrev att man ska göra korta och fler inlägg och inte som mina som är lite längre. HAHAHA Får nog ta och göra ett försök.

Det finaste som finns är lösningar på torkan

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lite torka både här och där :-) Jag ska oxå skärpa till mig.. Korta inlägg, ojdå, då är nog mina för långa... Puss puss min vän

2010-02-10 @ 22:02:47
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är det roligt med kommentarer, mest för att se vem som läst och vad de tycker! ;) Men det är så roligt att läsa din blogg så ge inte upp!! Iphona!! ;) Kram

2010-02-12 @ 00:27:42
URL: http://kavril.bloggproffs.se/
Postat av: Mia

Kan bara hålla med, ibland är jag också jättedålig med att skriva kommentarer..



Önskar dig dock en trevlig helg, ta igen dig lite så du orkar uppa bloggen lite oftare ;)



Kram Mia

2010-02-12 @ 14:53:23
URL: http://miaskaos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0