Töväder

Idag töar det här i Motala.
Jag tror att det är första gången sen lucia som vi har plusgrader Visserligen bara sådär en eller två grader "varmt" men utanför fönstret så droppar och faller snön ner från taket. Trots bristen på sol så känns det lite gött. Det skulle visst bli kallt igen nästa vecka så det blir väl grant. Isgator kan jag tänka =/

Dagen så länge har varit lugn. Zebbe har en kompis här o de spelar dator. Ben bakar och tittar på TV (hoppas att det blir goda muffins =0 Och jag hamnade framför datorn. Satt en stund med ett släktforskningsprogram och skrev in lite uppgifter Egentligen skulle jag behöva ta tag i lite papper och även städa av lite här hemma.
Försökte få dom att vi skulle hitta på nått idag med men det sitter nog lite trötthet kvar i kroppen dels från gårdagen och allt badande och dels från att de var i Norrköping på Busfabriken med sin far i onsdags, så det blir en slappardag =)

I eftermiddag ska de åka till sin pappa igen över helgen och jag ska ägna helgen åt bla jobb. I kväll ska jag dock på tjejmiddag hos en väninna som nyss fyllt 40. Ska bli så trevligt att umgås lite med tjejligan.

Nu är det dags för lunch Det blir Mozzarellafyllda färsbiffar, sallad (och pasta till barnen)

Det finaste som finns är en lugn hemmadag


Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmm, härligt! Själv ska jag på styrelsemöte ikväll och måste ha med mej Lillen... Kommer nog bli spännande!! :D Gubben jobbar ju så vad gör man? ;)

2010-02-26 @ 14:05:17
URL: http://kavril.bloggproffs.se/
Postat av: Sofie

Det töar här med, inte kul alls. Blött, blött då har jag hellre snö.. Ha en underbar kväll, skickar ananaspaj receptet under helgen, det goda :-)

Kram vännen min...

2010-02-26 @ 22:14:48
URL: http://gracilisdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0